پرسشنامه اثرات عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان
هدف از این پرسشنامه اثرات عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی از نگاه مشتریان فروشگاه پروما مورد بررسی قرار می گیرد |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 41 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 8 |
دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی
اثرات عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی از نگاه مشتریان
- پیشبرد فروش
- روابط عمومی
- بازاریابی مستقیم
- تبلیغات
- کیفیت درک شده
- وفاداری به برند
- آگاهی از برند
- تداعی برند
- ارزش ویژه برند